9 Ağustos 2017 Çarşamba

Ulusal güçlü sinirler için

Ulusal güçlü sinirler için
Ulusal güçlü sinirler için

Şimdi bu beş yıl içinde Bakanlığı tarafından sorumsuzluk ortadan kalkacaktır diyor.Eğitim, boş vaatler verir

İle sinirleri binlerce öğrenci ve ailesi ile ilgili için Ulusal oynarken bir kez daha 

Hizmet ettim, onu sırayla bayrağa hizmet etmek için değil 3,200 drahmi miktarı ödeme hakkını veren ama aynı zamanda seçim  ile ilgili yaptıklarının, en iyiler arasında ama piyango tarafından tüm öğrenciler arasında bir kararname sayesinde askerlik pahasına ayetlerini ağırlığı altında, Milli Eğitim Bakanı ile ilgili ulusal hükumeti  tasarımı üzerinde bir havai fişek attı.sisteminin ortadan kaldırılmasını, ilk üç yıl için sınav karışık bir sistem beş yıl içinde olacak açıkladı. "Bırakarak belgesi, oranı yüzde derslerini almış tanış," Eğitim, geçmişte kaldırılmış ve BM olan aynı adam Bakanı, ulusal kaldırmak bu sefer dedi. 24 saatlik bir süre, ancak, Ati na  Haber Ajansına verdiği röportajda yıl ile konuşmak, ama sadece Eğitim Bakanlığı niyeti yakında geçmiş olması almak kesinlikle ati -eğitim sistemi olduğu belirsiz ifadelerden kaçınılmalıdır." Öğrenciler bir sürpriz olmayacak "değil"doldurmak için koştu.

Arka ve Yeni Cumhuriyetin bu nedenle ikiyüzlülük ve sorumsuzluk "resitali"yapım iletişim ile kerterize  Eğitim Bakanı ileri.

Ana muhalefet partisi, "öğrenciler ve veliler sinirleri ile oynamak," olayları, sahte vaatlerle, bulunduğu kişisel çıkmazı "kaçmak için çalışır"sonuç.

Duyuru Yeni Cumhuriyet okur şöyle:
 
"Bay. İkiyüzlülük ve sorumsuzluk yeni bir resital, öğrenciler ve veliler sinirleri ile oynayan 
 
Diyor ki, cunta tarafından görev süresi satın alarak , neden  gösterim aşmak için yapmak. Ama tepkiler bir çekiliş Refref  ortaya koymak için karar neden.
 
Beş üç yılda Ulusal sınav ve başka bir alameti olduğunu duyurdu. Muhalefet olacak o zaman, yani.
 
Yanlış vaatlerle bulunduğu kişisel çıkmazı"dan kaçmaya çalışır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kemik gelişimine iyi gelen besinler

kemik gelişimine besin Sütün andropozdan korunmasını sağlayacak 1 numaralı yemek olduğunu düşünüyor musunuz? Tekrar düşün! Amerikalı araştır...